Thursday, March 12, 2009

Nidorino

1st of all
congrats to rumah HIJAU, juara keseluruhan PESKO MMP '09~~
rumah hijau is hot to go~~
ehem. tgk sape ahli umah die, xlen xbukan miSs nurEen baek...ngehehe~
n perbarisan umah ijau dpt no 2 lahh, heran aku
pe mende la special, rasenya xprepare byk pon lgu umah sukan
camne tah leh ter-menang
p/s: umah ungu lagu best2 jek
btw, berbaloilah jgk air mataku menitis di saat dipakaikan mende merah tuh.
[ lip linerr tu weii, ade ke ptut pakai kat mata ]
tape2. utk umh ijau, kitorang sggup berkorban. nyaa~

2nd,
congrats lak kat akak2 seniors yg bjaya mengharumkan mewangikan nama MMP
MMP boley yeah~~
*xsabar menanti majlis bg adiah kt plajar cemerlang*
aku nak duet cash!
xmo la kasi adiah pen, pen watpe, aku buang jer..~~~hihi
[jgn marah yer papa lee ]
akak2 sume, doakan kitorang adeq2 lak yer
spm '09 xlama daa...isk..


3rd,
congrats to tik keling krn tlh berjaya dnaikkan ranking dlm list aku
dr no 8 ke no 7~~haha
tik telah melakukan pengorbanan yg besar kelmarin demiku
isk2..terharu~
dgn ini, aku nk kasi awards special utk tik.
iaitu 4 G~
tik
gedix
glenya
gletik
gletah
muahaha~ GEE

p/s: tahun ni pecah rekod mmp, ramai yg pengsan or nk terpengsan td
p/s: kompius aku ngan mekcah ai nih
p/s: muka aku yg itam da makin itam..
p/s: sakit kpala gilerrrr
p/s: xmo gi meeting esok!
p/s: saat itu makin hampir..huu..

menyedihkan tp unik~

kamilah juara..[xreti aku nyanyi lagu milo]

0 comments: