Thursday, March 5, 2009

Nidoqueen

ehem
udah lama blog ini tedak diupdate
nampaknya hobby blogging nih semakin hilang, pudar..
kerana ke-bz-an ku. cewas~
ye la, mggu ni straight blk lewat
semenjak 2 menjak ni pon aku cam xterurus gtu
mkn ikut mood, wat omwerk ikut mood, n study?
mood study xpenah dtg pon wlaupon dijemput berkali2. aiyya~
n semenjak 2 menjak ni pon kamar beradu ku sentiasa berubah
kejap kat bilik abg aku, kejap kat bilik mummy daddy,
n smalam kt blik kakak aku
waah~
udah lama katilku tedak diguling2kan olehku, tedak dilompat2 oleh ku,
udah lama miss nyanya n mr.shin tedak kupeluk. isk3
hal ini demikian kerana [ ayt cgu murnee ]
tlh beberapa hari aku telah terlelap dpn pc
ajaib x?
x pon~

so today
pg2 msuk lab physic
jwb soklan chapter 2
i got 13 correct answers out of 15. isk3
then to bio lab
n next period is free time, masa utk mintak hutang~~
diucapkan syabas kpd makhluk2 yg berjaya melangsaikan hutang hari ini.
'selamat maju jaya' bak kata mudirah n cgu Aimi kiut
[ kalu cgu baco nih mesti kembe idom 40 hari nih.. ]
ehem.
"BAT RM6, Chem Rm6.3o, physics RM 6.3o, admet n matmod RM 14.2o"
"sila byr sblom hutang anda bertambah"
[ pesanan iklaz drpd bendahari buku yg berdedikasi. ehem ]
n next, lps rehat ade raptai sukan
isk,,malas aku nk g padang
tik yg juga seorang pemalas tlh mengajakku lepak di blk APD
so, berarak ke tgkat ats skali,
maka bertemulah kami dgn seorang budak
yg bernama mek za yg juga seorang budak pemalas!
ish3, bagos toll la bebudak nih
lepak2 kt blik APD, n tetiba cgu mintak tolong wat slide show
maka bertungkus lumus lah tik membuatnye dgn pnuh kasih syg
ada aura keibuan gtu~~ haha
then lps tu bru ade meeting
tah ape jd ngan raptai coz td tetibe je ujan
so, kul 2, time to go home
blk ngan bas ari nih
penuh gilerr!
ku terpaksa mengambil tempat terhimpit2
berdiri dgn tgnku yg xbrp kuat nk pegang tiang bas tuh
lenguh gilerrr!
ku tersempit dlm kesempitan yg mmg lah sempit [ wah, gramatisnyer ayat~ ]
dpn aku berdiri lah seorang jejaka melayu
brsekolah chung hwa ke chong cheng k mende tah
dekat giler bdiri,
kalo x dipisahkan oleh beg aku nih, komfem mmg rapat gilerr r
ehem, rilex2. perkare bese jer
laen la kalo hero aku duk sblah aku camtu,
ehem, komfem nervous gilerr sampai pengsan kot.
hahaha, dah merapu~ gue chow dulu~

xm next week!!

0 comments: