Wednesday, January 28, 2009

Ekans

well,
back to MCR theme.
coz aku xpuas aty ngan template ari tue.
still searching 4 a new one..

ok then, update kehidupan aku skunk nie,
bab school, ari ni dak2 skola len duk hepi cuti
tp aku still kene p skola, adess..
dh la pg td pon bangun kul 7..hee
hajatnye nk ponteng jer utk sehari nie,
tp..aku kan budak baek..xponteng r..well3..
ari ni xbyk homework kot,
yg adenye homework yg tertangguh yg aku mls nk buat.
nota sej, latihan sej, nota bio, PEKA chem, latihan chem, 3 esei BM, 2 english essays..bla3
whoa~byk tuu..
bile la aku nk wat ek..
MALAS MALAS MALAS MALAS
ari ni pon blk lewat coz ade interview, letey2..
jln jam giler otw blk td.
btw, tumpang bahagia kpd teen krn tlh bertemu ehem2. lalala~~
esok ptg ade tusyen, lusa tusyen, tulat tusyen, the nxt day da skola,
n coz aktiviti KO kene blk lmbat lak..aiyya..sadis2..
sabar2..
sesungguhnya sabar itu bukan separuh drpd sabariah..
akn ttp sabar adalah lima per lapan drpd sabariah..
so long ~ n gudnite~

p/s: to budak pakai spec, welcome to my blog kalo anda xsesat. hiks. kalo rajin, tinggalkan kesan tapak kaki mahupun tangan anda yerp^^

0 comments: