Saturday, January 31, 2009

Arbok

sesungguhnya..
walaupon homework aku xsiap lg,
aku..
rasa..
malas nk buat..

today punya cerita,
bangun pg kul 10,
bekfes, mandi, went to karisma
sampai tue, men kenyit2 mata ngan cik lulu,
pastu bru nek ats
p/s: ade dak tue tukar hair style laa..
[ eh2 clap, tanduk alik dpn laa.. ]

msuk kls admath, jwb soklan spm bersama pokcik nash^^
abes kul 1, uncle kasi kaen biru tue..haiyya..gwe bilang xmaw daa..
pastu turun pegi byr yuran..RM73~
awl tol aku byr yuran yerp..bagoz2..
pastu nek ats kls chem, blajar kepadatan penduduk di dabong. haks
p/s: david bertanya di mana pqah,,xmai ka.. [ aisyy ]

abes kls chem, kitorg pon pegik la beribadah..gee
n masa tue aku diberitahu oleh nab
diberitahu oleh aziz
diberitahu oleh kak xhau name mende
bahawa kls fzik dibatalkan.
maka kitorang pon pakat duk koling2
tellling sama driver masing2 suh mai amek.
den xbrp lama pastu, kitorg diberitahu semula bahawa kls fzik xdbatalkan,
xcept kls yg stat kul 4.
so, sesi koling2 berlaku skali lg..
bahawa kls masih bjalan spt biase..
so, kls dtroskn dgn blajar diffraction.
time's up, cgu kuar awl ari ni coz dya maw pegi pahang maa..

balik2, sasa ajk pegi billion, maw bli mag KLIK coz ade poster DBSK lam tue,
ampes, pegi smata2 utk bli tu jerp
maka aku yg baek ini tlh sudi menemankan beliau pegi
sambil2 tue, kitorg pegi window shopping
otw nk msuk billion, ku ternampak papa lee terchenta bersama ank2 nya..
lorat molep cgu jale..haks
den round2, bli lollipop, trun, kuar,bli cakuey sama eskem
eskem nek harga daa, dulu seringgit jep, skunk da seringgit tiga posen maa..
n abg jual cakuey tu duk tegur..
"sdak ckelat yo, xse bg ko.."
haisyy abe tuh, aku kelik koloh ari2 lalu ctu bele2 make lolipop yo xtegur pom
time xpaka baju koloh rajim plop nk tegur. pe daa..

hmm, rasanya ckup stakat ni jer story utk ari nie,
da pjg sgt daa
aku xtaw nape aku rajin sgt nk bercerita ari ni..
oh esei,,oh nota bio..aku datang sekarang...
pai2 bloggy~

p/s: ade dak tue senyum kt aku
p/s: ade dak tue tgk aku cam pelik jerr
p/s: ade dak tu nk cr gaduh ngan aku

0 comments: