Monday, December 8, 2008

beedrill

tagged by k.siah roXx

1) bekas kekasih aku adalah
spiderman

2) aku sedang mendengar
monsoon - tokio hotel

3) mungkin aku patut
pegi mandi. da kol 3 da ni. gee

4) aku suka belajar
baking

5) sahabat baik aku adalah
pc, itnet, hphone, music, my pokemon

6) aku tak paham
nape lps nangis jd bgkak mata?

7) aku kehilangan
my first earrings i had. ilang few days ago.

8) ramai yg berkata
2 x 5 = 5 x 2

9) makna nama aku ialah
cahaya mata? sinar mata?

10) cinta tu adalah
love

11) di suatu tempat
nyamok2 sdg membiak. hapuskan nyamop! no aedes no dengue^^

12) aku akan cuba
improve dri yg mls ni jd rajin

13) makna SELAMANYA ialah
forever

14) henpon aku
xbest. jgn beli nokia 6070!

15) aku paling meluat
* bila org piss me off
* bila org cbuk2 psl aku. mind ur own business okeh?
* bila org khianati aku
* bila org rampas hak aku
* bila org sengaja nk mintak simpati aku

16) bila aku bangun dr tidur
aku tdo blk 5 mnit. pastu bru bngun smule.

17) party adalah
fun!

18) haiwan yg paling cute
cats n kittens. but i really2 HATE 'em. gee

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
std 6. miSs da memories in sri aman^^

20) hari ini aku rasa sgt tension sbb
edit layout bru blog xjadik2 lagih!

21) mlm ini aku akan cuba
tdo tanpa gangguan nyamok

22) aku btl2 inginkan
straight A's SPM '09

23) bila tgk muka kt cermin pg td
'bile la muka chubby aku ni nk slim. diet2!!'

24) shopping kompleks adalah
my fevret spot

25) makanan segera biasanya
xbek utk kesihatan fizikal dan mental, rohani dan jasmani

26) ayat2 terakhir anda kata pd org
"gapo bah bobey bah?"

27) nk pnjgkn tag ni?
aku add 2 soklan kt bwh

28) mata aku
bulat

29) aku nk tag
mr.wasabi

30) any last words?
famous last words

0 comments: