Monday, July 11, 2011

Unown

Kem Biro Tata Negara, Meru, 4-8 July 2011

TEASER:
mula mula tu macam biasa, semua orang excited, dapat fasi abang seman yang fun.
dengan muka happy je dia start,
"ok, perkenalkan diri korang semua, saya tak nak ada yang memilih untuk jadi orang terakhir"
semua cepat cepat angkat tangan, termasuklah aku..tapi tak dilayan..
terpaksa main start "nama saya.."
main siapa cepat lahh ni..
and guess what? i was the last person.
baru je nak mula bercakap, dia terus potong, "ok, nama saya yusman, awak boleh panggil seman.. asal perak.. bla3.."
boleh je dia buat aku ni tak wujud?
aku diam je lahh. dalam hati ni dah terguris sikit..
terus borak borak pasal dia..
pastu dia dah nak masuk topik perbincangan..masih ignore aku..
then ada sorang ni cakap, "abang, yang ni belum introduce lagi.."
dengan selamba badak abang seman cakap, tanpa tengok aku..
"semua ahli dah perkenalkan diri, siapa yang tak diperlukan sila keluar.."
"tapi.."
"semua ahli kumpulan dah perkenalkan diri, siapa yang tak diperlukan sila keluar.."

4 comments:

Pina :) said...

wah...br nk excited baca dh hbs.haha.cepat smbung.jgn lupe ltk gambar ;)

miss nureen said...

gambar sikit je..
dah habis dah tu..

me said...

hahaha. sedih ouh baca cite ain.tp tape, pengalaman.

btw, yg bwh uh best. betul sngat. pasal bersih uh :)

miss nureen said...

ahaa, sedih eh? c;
psl bersih tu.. xleh cite byk2. rmai je kwn anti-bersih, & ramai jgk kwn pro-bersih..
terpaksa simpan dlm hati je. huhu