Saturday, December 11, 2010

Moltres

oh entry sebelum ini adalah entry versi kukumalu si ku syera~~
skang ni another version lak for today.
hmmm rasa cam nak tulis diary lahh pulakk
feeling like to jot down every singe thing that happens in my life, for every single day~
maybe esok nak start tulis diary kott. lam buku sudaaa. ^_^

oh hari ni jom tulis e-diary dulu!
saturday, weekend. sperti biasa, lepas subuh kuar amek angin.
hujan renyai renyai. sejuk! best!
lepas beberapa minit main main ngan si bunga merah,
muncullah si magikarp and si gajos. ceeyy smangat giler kuar jogging!
malangnye tak sempat menyaksikan pertemuan si ikan (magikarp) & si ayam (kukumalu). rugi!

aku tinggalkan kukumalu gerak turun bawah dulu coz da janji nak jumpa datuk K.
dah janji kan, takkan nak cancel lak.
datuk K lak banyak songeh, aku pon gerak turun lah jugak.
jalan je pon, tak jog. malass!
dah sampai bawah kat kolam, buat drama 4 minit jap. hehe ^_^
then nek pegi PSB.
oh i wasnt surprised at all.
i'm awared n i did expect this thing, this day would come sooner or later.
dah agak dah si datuk K takkan sanggupnye turun tangga maut semata2 nak cakap 'something' yang konon kononnye mintak tolong aku selesaikan prob dia. huh
oh what a man he is. next time i'll think twice before 'helping' u.
or there'll be no next time at all!
oh i dont blame you at all. just my impression towards you is sooo gonna be different..

then drama 14 minit kat PSB!
surprise lah konon yer. maaflah tak terkejut langsung.
entah nape jadi emo lak pastu. i wasnt prepared at all.
lau aku tau ko nak datang, aku prepare skrip panjang panjang nak tuang ke dalam telinga ko tu!
takdela sia sia ko datang, aku wat derk je depan ko.
takdela berlaku drama drama yang tak sepatutnya.
takdela ko rasa buat penat ko je datang jauh2 cari aku.
ingat kan nak slesai leklok. tapi tangan tu dah start nak hayun2 pe kes
leh blah ar ko. aku taknak jadi basi! ko pegi sentuh bunga len r! huh
thank god abang was there!
aku tak nampak pon abang katne, i just knew you were there, and i screamed out for u!
(waaah. cam drama korea je!)
nak je aku panggil hero hero datang save aku.
tapi malangnya diorang baru je nek atas.
kalo tak leh tambah drama satu episod lagi. hahha
tapi sib bek gak dorang da naik, takdelah konflik sangat drama aku ni. ha3
oh best lah pulakk drama pagi tadi. rasa cam nak experience lagi lahh! haha
nasib bek kat PSB, takde orang. lau kat raffle, komfem femes aku jerit2 cam pagi tadi depan abang ensem jual air milo. hua3!
oh that lolli pemberiannya dah selamat disemadikan di tepi bukit. kiut!
terima kasih yer. colourful lah sikit semak samun kat bukit tu. ^_~

oh lepas tu lepak kat gym bersama abang.
abang first tme datang gym, excited gila! haha
oh tadi timbang berat lagi. turun 0.3 kg je! ampehh.
takpe abang gym, nanti kan kubuktikan dengan adanya gym bawah jagaan abang gym, akan berjaya gak mission aku nak turunkan berat badan! hik hik
oh oh lepas tu aku pegi ngorat abang gym mintak nak men ping pong.
fuuh lama gila kot tak sentuh benda tu.
lawan ngan ku syera si wakil negeri tuuuu. aku wakil negeru je.
then came si gajos men skali. yeay! takdela aku sorang2 je jadik mangsa ku syera!
oh lepas drama sedih di pagi hari, tukar drama happy lakk.
happy dorang datang main skali. happy duk ngan dorang.
teringat masa2 dulu, time kex. i miss being with the boyss.
rindu nak dengar lawak2 diorang. rindu nak gedik2 ngan diorang.
tapi tu dulu je. skang dah takde.
walaupon kejap je tadi, walaupon tak banyak cakap pon, jadi lahh.
haruuuu. :')
bahagia jap bila lupa sal drama pagi tadi.

lepas lunch ngan melly, balik bilik and tido! hihihi
and tonight abang datang tidur ngan ayang.
haha geli tak ayat?? ^_^
oh oke. the end of the day. so long and goodnight^^

Dear Moltres, i see it all know that you're gone!

0 comments: