Thursday, February 25, 2010

Golem

elo..
jom story mory~
hmm..
the day before yesterday, aku puasa..
and the night before that aku memang tak tido langsung
hari tu balik lewat sikit coz nak siapkan layout untuk assignment money & management
rehearse, baiki akaun, cuci gambar, jalan2 KB n bla3
[ parkson tadop api wes~ guano kiro? ]
balik umah terus tido
sampai maghrib, sasa kejutkan
and aku cakap aku puasa ari tu, mintak dia buat milo
lepas minum milo, sambung tidur balik
malam pukul 1o lebey2 baru tersedar dari mimpi~
huhu, seb bek lah coz ade masa lagi untuk prepare for the presentation the next day
layout baru nak siapkan pukul 3 pagi. huhu
n start situ tak tido plak dah..sampai ke pagi esok

thank god bisnes Touch Communication Enterprise tak bankrup
memang tabik ah bab akaun, mirul and izzul buat
sampai audience tak boley nak pertikaikan dah,
attack part lain jer..huhu
yang tak puas hatinya, baru jer cipta rekod untung 19K
tengok2 kene potong, aishhh..rugiiiiiiiii tak dapat nak pegang rekod
takpelah, papepun, aku still tak berapa paham lagi bab2 akaun ni. hee

alkisahnya lepas kelas, nak gi makan kfc. tapi tak jadi
so balik je lah, bek makan kat umah jer, jimat poket waktu2 pokai ni
alkisahnye lagi, turun bas, on the way jalan kaki nak balik umah,
baru teringat kunci umah tak bawak
soo, ape lagi..
sasaran utama: Billion~ jimat dan meyakinkan~~
lam kul 12.40 tengah hari sampai la pukul 4 petang merempat di billion
nasib kau la labu..aih..
dah 2 hari tak makan pon still boley hidup ape?
seperti biasa, balik umah,
rasa mengantuk mengatasi rasa lapar
terus jer tido
dipendekkan cerita, maghrib baru bangun, yang betul2 sedar dari mengantuk
huhu, konklusinya, 2 hari aku xmakan tu normal je beb
n pagi ni lak breakfast ngan french fries, hot dog, burger
makan je pape yang ada dalam peti.
bersyukurlah dengan ape yang ada,
hm..lepas tak makan, isi perut dengan bende berlemak plak
agaknye..camni la kot aku maintain berat aku, dalam 45-47 kg
hua3..nak diet wess. haha!

begitulah alkisahnya minggu assignment M&M
berakhirnya minggu ni, bermakna
tak lama lagi KEX pon akan berakhirlah
dan dengan ini aku announce aku xpegi camp
entah nape..em biarlah..
dah terlambat daa..
memang sikap aku selalu melengah2kan bende
sape tak suke, maaf la yerr...
sorry..
em, have fun lah korang. bye..

0 comments: