Sunday, September 28, 2008

Mr.B =]

smalam tdo kol 1 lbeyh tgk cite ying ye.
n bgun sahur lam kul 5.
lps mkn2.
titow. hee
pastu bgun solat subuh.
n den titow again.
teke kul bape aku bangun?
kul 11.3o pg yeay~~

tgk2 sume makhluk lam umh aku still sleeping.
so ape agi, on9 rr.
bkk email, fs, blog.
ramai tol wish raye.
soba2 la korunk.
3 ari lg erp.
n yg lucu nye pg nih.
chat ngan Mr.B jap..
haks. lucu lar mamat nih.
+ **** la chat ngan dye..hee
[ jgn dye bc blog aku suda.. ]
kalo bace pon xpe gaks. hee
nk mai raye umh aku lak.
sila2. mai la. tp xgerenti ah aku bkk pintu ke x. hee.
erm, xtaw nk wat tjuk pe 4 diz entry.
hmm, kasi pghargaan la sket kpd mr.B,
coz befdey dye esk.
hee.
so~ tjuk entry ini adalah spt yg tertera di ats. hee
jgn terharu sdh la budak! hee

nk pi spa n den nk pegi wat kueh raye.
pai2~


FYI= Mr.B yg ni bknla org sama ngan mr.B aku yerp. arap maklum.

0 comments: