Friday, August 8, 2008

sahabatku mengkhianatiku..

ai ni bangun kul 6.15 pg..
yg ajaibnye ai nih bangun ngan sdiri tanpa ribut pape p0n yg kezutkan aku..
den pi s0lat subuh..
sambung wat essay lam 2 paragraphs jer..hee..
pastu td0 blk..
tgk2 kul 8.4o daa,,
haiyya..late f0r tuiti0n!
bgun mandi..pakei bju..amek cl0ud 9 mkn lam kete..
sampai tusyen tuh..
tgk b0yz seklas ngan aku duk wat meeting kt luar tusyen..
aik..xde tusyen ke?
lantak ah.."haiyy0~lwt da nie..kul 9 lebey da.."
rush nek tangga..pi kls..
aix..satu makhluk p0n tarak?
"fiq..ad0 tusyen d0p ai nih?"
namun msg aku xdibalas..
perut meragam..s0 pi la museum jap..[hik4..]
den k0l fiq..
"maaf..n0 yg anda dail xdpt dhubungi.."
ceSs..den k0l ten..
maka kedengaranlah CRT jiwang dye..
"biarkan aku menjaga prasaan ini 0ww~"
bknnye nk agkat mek nih..
den k0l yine..
"yine..ad0 tusem d0p bena nih?"
"sepni x0yp ke mu k0 kls chemi xd0p?"
"xd0p 0yp p0m..huu..bia la.."
maka berse0rangan lah aku menunggu sejam kt surau tuh..
[duk gw0 ss0re..em0 beta~]
nk bekfes kt cafe xbwk duet..
kal0 taw xde kls bek aku bekfes awl2 lg..nasi m0knoh mnungguku di rumah~
nasik yg dibeli beli kul 8 dimkn k0l 11 lebeyh..huu~
pastu 0tw nk pi kls bi0..
aziz tegur mende tah..
ak wat dunn0 ngan muke seri0us aku..
[s0ri la aziz..xd0p m0od es..]
n lam class lak..
zul jd mangsa jelinganku..
[maah la..n0 gura2 t0day!]
den abes class tr0s turun..nk balik!
sampai umah..makan..td0..

den pas abeh tusyen k0l 5.3o ptg..
daddy ajk pi umah kwn dye wat majlis ksyukuran..
sampai umah tggu mummy blk fr0m w0rk..[ai ni dye keje c0z byk keje ttangguh katenye..]
n sambil tu tunggu sasa da d0ng balik..
my br0 ckp dye pi sk0ol..
n mummy ckp sasa ade menti0n nk gi billi0n cr present utk kwn dye..
0leh krn xsggup mninggalkan sasa se0rg diri takut dye blk nnt xde 0rg kt umah..
aku n daddy went t0 biili0n carik dye..
sbl0m tu..
"bah..alang2 ad0 cnih..t0pup bah..heee.."
[dgn menayangkn gigi spenuh jiwa dan ragaku..]
den nek billi0n..cr kt parkway..cr kt f0odc0urt,,leteyh aku!
mekt0p tuh gi derak man0 hau..
mls da nk cri..turun escalat0r..aik..
aix..cam knl jer..skali tgk...erm..?
2x tgk..eh..abbas?ceSs dak tuh..xde keje duk sengih kt aku..
mentang2 bru chatting ngan dye smalam..
xsempat nk bls sengihan dye c0z daddy call..
turun bwh nmpak madam aida..
ala..cute la ciku s0ram nih...pakai jubah ijau muda..cute sgt tcher!
xsempat nk p tegur..
tr0s kuar billi0n n blk umah..
tunggu sasa blk..aiyy0..kul 7.15 p.m bru blk..dasat t0l!
wat befdey party kwn dye kt sk0ol sbnrnye..
ade ke ptut..myusahkn 0rg jer duk tunggu dye,,

n ari nih..080808..nice date..
ari nih..i g0t sad news..
sahabatku yg tlh bbrapa thun bersamaku..
tlh mengkhianatiku...huu..
begitu tegar dirimu membuatku sebegini rupa..
kejam!

pasni 0pening cerem0ny in Beijing..
sasa ckp chang min n rain wat sh0w..
nk tgk!!~

0 comments: