Sunday, August 3, 2008

ari yg panas

td lps sk0ol..
pi stesen bas..ngan tik..
tp skerat jln je c0z tik pi shopping..[kat pasar...mues4..]
s0 aku mneruskan prjalananku ke stesen bas...
[bak kate ciku fzik tusyen mse explain inertia..
"b0tol terhenti..ttp s0s trus mneruskan prjalanannye.. "]
sampai stesen bas jupe iwani..
"man0 fehe?kelik dh k0?"
"ad0..bru jah sapa takdi..gi beli air.."
den xlame pastu han2 dtg kt kt0rg..
iwani ckp dye skt pr0t..pucat da muke dye..
han2 aka gelpren iwani p0n 0ffer nk k0l mak iwani..
suh mak dye amek..risau gelpren dye pgsan lam bas la tuh..haks..
s0 aku teman han2 pi k0l mak dye...
den tungu punye tunggu..mak dye p0n dtg..pai2 wani..
tunggu bas lak..xdtg2..
pi tanye kt pakcik..dye ckp bas 23 n 39 semua r0sak ai nih!aiyy0o~
gimana mau pulang?
"h02..saba2..nati p0kcik gati bah laen.." -pakcik
"bah airc0nd p0kcik deh!" -han2
"xd0p airc0nd2 la..h0 sapa dh..gi naek nuh.." -pakcik
gilaxx..ganti ngan bas bur0x!kecik lak tuh!xde airc0nd!
waa..pns gile!duk seat blkang skali ngan han2..pns gile d0w~
abes ancur buku nahu aku amek wat jd kipas..
pastu sempit lak bas tuh..dh la penuh bas..
nk turun p0n pyh..
seb bek la mase turun tuh pakcik tu laung kt drebar,,
"nati luuh...ad0 n0k turun nih.."
thx uncle..kal0 bas xbrenti da nangis da aku..kes4..
bjalan nk turun bas sambil.."tupe lalu..tupe lalu..mekaseh..."
pai2 bas..n jln kaki blk umah,,
0tw tuh..nmpak la si budak tuh..
mule2 xprasan p0n c0z ramai sgt budak2 sk0ol slisih ngan aku..
bile angkat muke..
tgk2...
'yak...mani..'
xde muke hensem sket ke nk slisih ngan aku..muke ni gak nmpak..
hek4..[s0ri mani..n0 0ffense k!]
den mneruskan prjlanan id0pku menuju ke rumah..
pastu..
"bey..ai ny0 s0.."
"ai ny0 xd0p deq..c0conut shake ad0.."
"h0o..meh la.."
abes cite...

0 comments: