Sunday, July 13, 2008

scary day~

t0day kit0rg pi kbMall,,
'kit0rg' means geng calculat0r,,[but w/out sEeha~]
at first pi jln2 luu,,
tik kasi aku bracelet,,nice~ thx dear!
tp mse nk pilih bracelet tuh,,tik ckp ade pakcik kureng sihat tegur dye ngan suara yg seram,,
"blh berkenale?buleh la..."
aiyy0o~seram2,,
den pi kt b0wling,,
nk msuk tu,,
err,,,xjd2,,,seram d0ww,,asl ramai sgt jantan2 duk mlepak ctuh,,seram aku,,
jln2 dlu,,den msuk smula kt tmpt b0wling tuh,,
rilex2,,,namun,,,yine terkesima,,c0z dye nmpk pemily -budak sumbat- itu,,
pucat muk0 k0 yine,,haha,,lucu2,,
den plg kt blkg tuh nmpk -dak em0- tu plak,,
aku plak terkesima,,xtaw nape,,sptutnye yine la yg nerv0us,,xgtu yine?heheh,,
den aku tarik tgn yine,,kuar dr ctu cpt2,,xtaw la nape neves pelix jer,,
yine tanye aku nape,,dak tu ade ker?
ade mendenye,,dak tu duk utara daa,,k0pas yine,,
kt0rg lari la jauh2,,tgk2 tik ikut gak,,
tanye aku nape jln cpt sgt,,dh k0 pakai skirt tik,,nk jln cpt cane,,

den yine ajk pi beli sundae,,rilex2 jap,,
nk g kt tmpt b0wling tu smula,,
tp trnmpak -dak laki minat pink- plak,,
ceSs,,s0rok2kan muke,,
kt blkng plak tgk -dak em0- n his gang ade,,
msuk la ny0rok lam kedai bju ctu,,
tggu2 jap,,pi naek smula kt tmpt b0wling tuh,,
ani ckp kne tggu turn pe ntah,,lmbt lg,,
s0 kt0rg pi lunch dlu,,
lunch kt piZza hut~
mak 0ii~hilirnye sep2 nih,,
sape yg byr?aku jugak,,,
abes mlayang RM76.50 aku,,ceSs!
yine ajar mkn bread stick cicah s0up,,tik ajar mkn salad,,
dak2 bese pi mkn kt piZza hut gtu r,,hilir2,,
aku plak bru sec0nd tyme lam id0p mkn piZza,,huu,,

lps abes kenyang per0t sume,,
sepni pi men b0wling,,
xramai dh 0rg,,tp -geng sed0w- itu ade,,
lantak ah,,seb bek duk lane ja0h2,,
tgk ten, fiq, nab n ani men b0wling,,
hak4,,amat lucu skali,,
k0runk nih,,msuk l0ngkang brp kali dh still nk men agi,,
kas4,,n nab smangat skali men b0wling,,
yine plak malu2 nk men,,aku try men 2x jer,,best gak,,tp malu,,hehe~
[aku xtaw sape menang sbnrnye,,d0rang ni p0n duk men baling jer b0la tuh,,ade ke ptut,,]
pas abes men tuh,,tyme 4 blk,,
b0ut 3.3o pm,,
ayh ten mai amek,,
den we went h0me,,
t.h.E e.N.D

[lupe nk ckp slaen jumpe dak2 seram,,ade gak nmpak dak gatal duk dating,,xde tmpt len ke nk dating?dh taw smua sk0ol under yik cuti ai nih,,msti la ramai pi lepak kbMall..xde maruah t0l,,]

0 comments: