Thursday, June 26, 2008

seminar begins

ai ni stat la seminar SMU..
awl gile stat..blaja p0n xabes agi..
pg td tik n yine tanye nk bwk bku ke x..
i was like.."erx..asl skema sgt member2 aku nih?"
dh ustzh ckp ai ni ade sminar xyah la ngade2 nk bwk bku len..
amek k0 yine..tik..aku kasi skema kt k0runk ai nih!muahaha..

seminar ai ni sbjek tafsir n insyak..
held in dewan utama..airc0nd ade!yez!suasana yg bguz utk td0..
tp aku xtd0 p0n..ke-jurus-an ku terserlah~yeah2..haha
duk wat mende tah seminar 2 h0urs each sbjek nih..xigt dh..
fiq n ten duk men bls2 surat..
ssgguhnye member2 aku ni amatlah ter-sumbat..
n aku lak cbuk duk wat 0rigami..
mula2 wat kapal..pastu wat b0x..
den wat la star yg ninja2 gune nk baling kt 0rg tuh..mende namenye tah la..
nk wat bird sbnrnye tp xigt dh cane nk wat..
b0rink w0o duk diam2 dgr ust bckp kt dpn..

abes sminar tu..kuar dwn..lega..abes gak..
tp kal0 ari2 camni best gak..xyah bwk bku byk2..
xyah ssh2 penim kpale blaja lam kls..
den tggu tyme nk blk..b0ut 1.3o 0'clock..
ak ngan han2 p0n pi la kt pagar..
tgk2 ade makhluk2 ijau..
ciSs..!
hancus hrapan nk kuar awl..
watpe la d0rang ssh2 duk tggu ctu..
xd0p kij0 sgguh!beci aku dh0bit0h skema gnih!huh!
desperate sgt smpai duk camping ctuh..sian..
nk tpu ckp aku ni dak f0m 3..xleyh..
c0z muke aku ni da pemes..hik4..
dh la makhluk2 tu f0m 4 n yg knl muke aku..
trpakse la duk bdiri tggu kt ctu cam 0rg b0dos..

smpai k0l 2 bru d0rang bkk pagar..
'0k..blh kuar dh..jln lekl0k yer..' said 0ne 0f the makhluks..
aku senyum je la..sdekah sket kt dye..
den pi la bus stati0n ngan han2..
n as alwiz..singgah 7E bli eskem n l0lip0p~
mse tggu bas tuh..ade la s0rang pakcik bus ni tegur..
"haa..nur ain..nk gi man0 nur ain..nek bah brp?"
aik..aik..taw mne name aku?
bru prasan..xigt nk c0ver name tag aku..ciss..
den.."h0p ni..farhan?farhana?..ni..wan hafizah.."
xde keje sgguh pkcik tu duk bace name 0rg..
mesra planggan la tuh~haha..
den bus smpai..nek bus...trun bas..jln kaki blk umh as usual..
e.n.D

0 comments: